Jak se nehrbit

Jak se nehrbit: Efektivní strategie pro zdravá záda a lepší držení těla

Hrbení se je více než jen estetický problém. Je to signál, že naše tělo není v rovnováze – svaly nepracují tak, jak by měly. V dnešní době, kdy mnozí z nás tráví hodiny sezením u počítačů nebo ohnutí nad mobilními telefony, je důležité věnovat pozornost držení těla. V tomto článku se podíváme na praktické kroky, jak předejít hrbatým zádům, posílit záda a zlepšit držení těla, a představíme vám online program “Záda bez bolesti, hlava bez starosti”, který vás provede cestou k zdravějšímu zádům bez bolesti.

Pochopení příčin hrbení. Hrbení může mít mnoho příčin. Častými viníky jsou dlouhodobé sezení s nesprávným držením těla a tím způsobená slabost svalů středu těla a také nedostatečná pohybová aktivita. Tyto vlivy vedou k tomu, že svoje tělo držíme nevhodně a to může vést k bolestem zad, nevyužíváním kapacity plic a třeba a snížení radosti ze života. Abychom tento problém mohli vyřešit, je důležité pochopit příčiny a zamezit jim.

Základy správného držení těla: Správné držení těla je základem, na kterém stojí naše fyzické zdraví. Ideální držení těla znamená, že naše tělo je v rovnováze – svaly pracují efektivně a naše klouby jsou centrované. Správné držení začíná uvědoměním si vlastního těla. Ať už sedíte, stojíte nebo se pohybujete, měli byste se snažit o udržení neutrální páteře, rovných ramen a hlavy v ose páteře. Tak jak to zobrazuje obrázek níže.

 

Cvičení pro posílení a flexibilitu: Posílení svalů středu těla je klíčové pro podporu správného držení těla. Je však důležité si říct, že je potřeba ideálně vynulovat špatné pohybové vzorce a ztuhlost a zároveň posílit ten střed. Proto byste měli pracovat i na protažení, které je stejně důležité. Tedy flexibilita – pravidelné protahování, jóga nebo pilates či zdravotní cvičení mohou pomoci udržovat záda pružné a nehrbící se.

Integrace do každodenního života: Změny ve vašem každodenním životě mohou mít velký vliv na vaše držení těla. Ujistěte se, že vaše pracovní místo je nastavené ergonomicky, aby podporovalo správné držení těla. Pravidelné přestávky na protažení a krátké procházky mohou zlepšit celkovou pohodu.

Online program “Záda bez bolesti, hlava bez starosti”:
Pokud hledáte komplexní přístup k zlepšení držení těla a uvolnění zad. Můj online program “Záda bez bolesti, hlava bez starosti” je přesně to, co potřebujete.
Tento program vás provede krok za krokem procesem k zádům bez bolesti s lepším držením. 

 

Pokud chceš začít zlepšovat své držení těla. Stáhni si můj video návod pro zlepšení držení těla pomocí dechu. 
Uvidíš, jaký je to pěkný začátek pro to, se nehrbit a mít záda bez bolesti.  https://fitmise.cz/navod-zdarma/ P.s. Kurz záda bez bolesti na to krásně navazuje a všichni co jím prošli se už nehrbí a záda je nebolí. 

(Visited 33 times, 1 visits today)