Blog fit mise

Nejen pohyb který baví

Search
Relax a Mindfullness

Relaxace nejen pro ramena a krk

Potřebuješ chvilku relaxace v této hektické  době? Nech se inspirovat mým relaxačním tréninkem, který ti pomůže uvolnit napětí nejen z ramen a krku! A trvá jen 5 minut!Jsem ráda, že mohu sdílet tuhle krátkou relaxaci, kterou

Přečíst si
Břicho, core, pánevní dno

Core cviky

Core cviky: pevný základ pro tvé tělo Cvičení zaměřené na core, neboli střed těla, představuje nezbytný základ pro vybudování silného a funkčního těla. Core cviky jsou klíčové pro posílení středu těla, což podporuje celkovou stabilitu,

Přečíst si
Břicho, core, pánevní dno

Jak poznat diastázu po porodu

Diastáza přímých břišních svalů, často jen krátce diastáza, je téma, které se týká mnohých žen nejen po porodu. Jedná se o rozestup svalů v oblasti břicha, konkrétně přímých břišních svalů, což může vést k estetickým

Přečíst si
Břicho, core, pánevní dno

Jak uvolnit stažené pánevní dno

Praktický průvodce pro celkové uvolnění Pánevní dno může být jednou z nejvíce opomíjených oblastí těla, ale jeho stažení může způsobit nepohodlí a problémy, které ovlivňují celé tělo. V tomto článku se naučíme, možnosti ja správně

Přečíst si
Břicho, core, pánevní dno

Jak cvičit pánevní dno

Pánevní dno hraje klíčovou roli ve zdraví a pohybu každého jednotlivce. Jeho funkce zahrnuje podporu orgánů v pánevní oblasti a kontrolu nad močením, stolicí a pohlavními funkcemi. Cvičení pánevního dna není jen pro ženy –

Přečíst si
Břicho, core, pánevní dno

Jak zpevnit břicho

Jak zpevnit břicho, jaké cviky na břicho jsou nejlepší nebo jak cvičit core, tyhle otázky dostávám na svých lekcích pravidelně. Možná si je kladete i vy. Je potřeba si uvědomit, že se jedná o komplexní proces, kam vstupuje více

Přečíst si
Břicho, core, pánevní dno

Core cvičení

Cvičení CORE to jsou core cviky, které ti pomůžou vybudovat pevnou základnu a na ní pak stavět. Možná si říkáš že mít pekáč buchet na břiše je výhra, ale né vždy tomu tak musí být.

Přečíst si
Pohyb

Jak se nehrbit

Jak se nehrbit: Efektivní strategie pro zdravá záda a lepší držení těla Hrbení se je více než jen estetický problém. Je to signál, že naše tělo není v rovnováze – svaly nepracují tak, jak by

Přečíst si
Pohyb

Posílení mezilopatkových svalů

Mezilopatkové svaly hrají klíčovou roli v držení těla a zdraví našich zad. Přestože jsou často opomíjeny, jejich posílení může přinést značné výhody, od prevence bolesti zad až po zlepšení celkové pohyblivosti. V tomto článku se podíváme

Přečíst si

Zajímají tě další témata?

Klidně mi napiš